عضو مجلس خبرگان رهبری: مخالفان و موافقان مذاکرات هسته ای نباید ساده اندیشانه رفتار کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393
بازدید : 943
نویسنده : مهدی

عضو مجلس خبرگان رهبری: مخالفان و موافقان مذاکرات هسته ای نباید ساده اندیشانه رفتار کنند

مراغه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مخالفان و موافقان مذاکره های هسته ای نباید ساده اندیشانه اظهار نظر و رفتار کنند.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری مذاکره های هسته ای بین تیم ایرانی و 5+1 افزود: انرژی صلح آمیز هسته ای برای ایران مساله ای حیاتی و مهم است.

وی اظهار کرد: تمام افرادی که در داخل کشور با انجام این مذاکره ها موافق یا مخالف هستند، باید در اظهار نظرهای خود کاملا آرمان های انقلاب اسلامی و نظرهای رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار داده و آب به آسیاب دشمن نریزند.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه تیم ایرانی تمام مراحل این مذاکره ها را در مسیر تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش می برند، ادامه داد: طبق فرمایش رهبری، اعضای این تیم از سربازان نظام در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران با استفاده از نظرهای رهبر معظم انقلاب، اهداف صلح آمیز ایران اسلامی از انرژی هسته ای را به جامعه جهانی بشناساند.

وی همچنین با اشاره به 24 اردیبهشت ماه سالروز لغو امتیاز تنباکو با فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی گفت: نقش روحانیت در جامعه همانند رسالت پیامبری بوده که اگر در زمان خاص مورد استفاده و توجه قرار گیرد، موفقیت های بسیاری را نصیب جامعه می کند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: روحانیان باید در انجام رسالت تمام توان خود را بکار گیرند تا سعادت و آرامش جامعه را با آرمان های اسلامی همسو کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 780
بازدید ماه : 6750
بازدید کل : 206349
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com